donderdag 9 april 2009

Remainder old house/shag ?

In mijn wekelijks "struin" tochten over de poperty heb ik volgens mij de restanten gevonden van een oude huis/hut/schuur. Je kan duidelijk de contouren zien in het terrein.

Deze "greppels" moeten de overblijfselen zijn van de fundering, laat dit nu granieten rotsen zijn geweest ! Die had ik nu net nodig om de geplande rock garden to maken.
Dus weer effe aan de slag om ze in te laden, en naar de bestemming te brengen.



Na wat creatief denken is het resultaat geslaagd al zeg ik hetzelf, weet niet of het Ed z'n hoveniers standaard haalt, maar dan mot ie maar langs komen om advies te geven !

De honden vergezellen me altijd tijdens deze "struin" tochten, helaas was Jessie er vandaag niet bij, omdat ze werdt geopereerd aan haar voet. Ze was 2 wkeen geleden in iets scherps gelopen wat tot op heden nog niet was genezen. Er was nog steeds een gigantische zwelling te zien, dus moest er in gesneden gaan worden om te zien of er niets in zit. Gelukkig was dit niet het geval, maar ze moet nu voor een week met een "lampekap" op lopen om te voorkomen dat ze niet aan de wond gaat kluiven. Ook moeten we haar een beetje limiteren in haar bewegen, nu dit gaat een klus worden, Jessie rent namelijk de hele dag door, afijn we komen er wel weer !


We krijgen dit weekend ons eerste bezoek, Bart & Hanneke (Jim, Luke and Amy) van Sydney komen hier de paasdagen vieren.
Verder zijn er dit pasen Keltische feesten (waaronder Highland games) in Maclean, en een Indisch curry feest in Woolgoolga ! Heerlijk om in een land te wonen met al die verschillende culturen, wij komen de pasen wel weer door !!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten