donderdag 6 oktober 2011

(mini) OktoberFest 2011

Het (mini) Oktoberfest 2011 is weer geschiedenis, op naar de volgende. Maar goed dat er een jaar tussen zit, je moet hier geen gewoonte van maken holy shit, wat een feest weer. Ken stal weer de show met zijn uitzonderlijke outfits altijd, deze keer een Schönes Fräulein (nou ja Schönes ?), vraag me niet hoe ie er iedere keer op komt. Het was maar goed dat ie op een gegeven moment z'n onderbroek aan ging doen, het was geen gezicht :-) Traditie getrouw werd er begonnen met het tyre throwing (banden gooien), degene die het minst ver gooide moest een schnapss wegwerken, alhoewel ik geloof dat iedereen er minstens een had weggewerkt aan het eind. Er werd gretig gebruik gemaakt van de "Schnapps Mobile" die ik voor deze gelegenheid had gefabriceerd ;-) Daarna stond het Spijker Poepen (Nail shitting) op het programma wat al wat moeilijker werd na een aantal glaasjes schnapps en de nodige hilariteit gaf. Gelukkig had Ken toen z'n onderbroek al weer aan, godzijdank !!


Later op de avond werd het alom beruchte nagelen gespeeld, waar het de bedoeling is om met de verkeerde kant van de hamer een spijker in een blok hout te slaan. Dit is vrij lastig, en de rijkelijk genuttigde alcoholische versnapering hielpen dit proces ook niet echt. Maar de vertier was er niet minder om, en werd tot in de kleine uurtjes gespeeld. Verschillende mensen hadden hun tent/caravan mee genomen zodat ze niet meer terug naar huis hoefden diezelfde avond. De volgende dag bacon & eggs gemaakt voor de mensen die een ontbijt wilden hebben, en toen kon het schoonmaken beginnen :-(

Van de week zag ik tot mijn verbazing dat er een Goanna door de voor tuin liep. Ik moet maar eens een woordje hebben met de honden die moeten er namelijk voor zorgen dat die niet op ons property komen. Ik kon de Goanna volgen toen ie snel een boom in klom.

De Goanna was geen joekel, maar het geval (toeval) was wel dat we een kip kwijt waren die avond. Uiteindelijk hadden de honden de goanna gespot, maar die zat toen al hoog en droog in de boom. Afijn 2 dagen laten vond ik een grote hoop veren achter de kippen-ren, wat dus de laatste overblijfselen waren van onze kip. Ongelooflijk alleen maar veren, niets maar dan ook niets anders. We zijn nog steeds niet zeker wat onze kip te pakken had genomen de goanna, of misschien een van de valken die een nest hebben in een van de bomen rond het huis ?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten